Det där är ingen form av sexualitet!
Mär väl att detta inte är något direkt mot DIG. Mer en kul grej.
Jag har fått höra från flera håll något i stil med "vem fan är du att avgöra vad som är naturligt eller onaturligt, hur kan du avgöra vad som är rätt och fel".
Här sker precis samma sak. Varför? Bara för att så många står på samma sida när det kommer till just den här böjelsen?
För att citera mig själv "naturligt" (förlåt för ordvalet!) jag hittade inget bättre i skrivande stund. Och ja, antagligen är det okej att skriva så för att de allra flesta (förhoppningsvis alla) tycker att detta "fenomen" (vad vill du kalla det?) är vidrigt
Lugn, jag skulle snarare säga att det var bra att du använde dig av det ordet. Det skulle förmodligen jävligt många andra också gjort. Utan en tanke på att definiera ordet dom just valt. Men du ser, du definierar det som vidrigt, men vad ger dig rätten att göra det, egentligen?
Jag vet inte var man placerar fontanellsex någonstans. Kanske under parafilier. Det är då rakt ingen sexualitet i alla fall.
Jag kan inte låta bli att gå tillbaka till trådens början:
Bortsett från att vi av nån anledning inte ska bry oss om användandet av uttrycket "naturligt" måste jag bara fråga, vart vill man komma med dessa tankar?
Vart vill man komma genom att definiera någon annans sexualitet?
"It is impossible to achieve the aim without suffering"
---John G. Bennett
Nej, nu får ni lägga ner er catfight! Embelie, du håller på att krascha det som var bra med den här tråden. Eller nej, ni båda gör det.
Jag förstår hur du menar och jag kan helt klart tänka mig att preferenserna kan ändras med tiden. Såhär är det ungefär i mitt fall: jag har råkat ut för folk (korkat folk kan man väl säga) som bestämt säger ”du är bisexuell, du vet bara inte om det än, alla är bisexuella bla bla” och inte låter sig rubbas, och då kan jag nästan känna mig ”kränkt” av det de säger. Jag är fruktansvärt säker (just nu kanske jag får säga) på min läggning (hetero), och det har ingenting att göra med att jag skulle vara rädd för att kanske känna en dragning till det andra könet (jag har av nyfikenhet testat diverse grejer med personer av samma kön som jag, men det är helt enkelt inte för mig).
Missförstå inte inlägget nu, jag har absolut inget emot homosexuella eller bisexuella, eller några åsikter om att de på något sätt skulle vara sämre/äckliga/liknande. Jag kan bara bli sjukt arg när folk talar om för mig vad jag är och inte är utan att egentligen ha en aning om vad de snackar om. Så är det nog iofs för de flesta, oavsett sexuell läggning.
Jag antar att den som lever får se, kanske är jag också lite bisexuell även om jag har ganska svårt att tro det. Tack så mycket för din förklaring i vilket fall.![]()
Sometimes I feel so sick at the state of the world I can't even finish my second apple pie.
Jag är lite annorlunda jag, gillar tjejor och så![]()