Visa resultat för omröstning: Vilken sexuell läggning alternativt parafili lider du av?

Antal röster
109. Du får inte rösta i den här omröstningen
Sidan 20 av 39 FörstaFörsta ... 101112131415161718192021222324252627282930 ... SistaSista
Resultat 286 till 300 av 571

Ämne: Sexualiteter

Erfaren medlem Embelies avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av __Sjufyrasju Visa inlägg
    Nej (och ja, jag vet att du skiter fullständigt i om jag är arg eller inte), tycker bara att det är tråkigt och omoget att du ens tar upp det där när man försöker ha en seriös diskussion om något jag anser att är viktigare än hur vida jag flashar vårtgårdar i "bilder på forumare-tråden". Och jag försökte faktiskt vara trevlig mot dig här ett tag, tappade dock lusten ganska snabbt.
    Oj. Du kunde väl också förklara ironi, eller sa du inte det?
    Blogg
    Be sure to wear some flowers in your hair.

Erfaren medlem __Sjufyrasjus avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Embelie Visa inlägg
    Oj. Du kunde väl också förklara ironi, eller sa du inte det?
    har jag aldrig påstått, wikipedia är min bästis.
    Slut på diskussionen
    Du är musiken

Blogg

Reg.datum
    May 2007

Standard

För att nu diskutera olika sexualiteter är antagligen fontanellsex en av de sjukaste, vidrigt!
    Det där är ingen form av sexualitet!

Det är inte alls okej och jag kan inte se det som något "naturligt" (förlåt för ordvalet!) . detta är en kort men talande förklaring: fontanellsex
    Mär väl att detta inte är något direkt mot DIG. Mer en kul grej.

Jag har fått höra från flera håll något i stil med "vem fan är du att avgöra vad som är naturligt eller onaturligt, hur kan du avgöra vad som är rätt och fel".

Här sker precis samma sak. Varför? Bara för att så många står på samma sida när det kommer till just den här böjelsen?
    Blogg

Reg.datum
    May 2007

Standard

För att citera mig själv "naturligt" (förlåt för ordvalet!) jag hittade inget bättre i skrivande stund. Och ja, antagligen är det okej att skriva så för att de allra flesta (förhoppningsvis alla) tycker att detta "fenomen" (vad vill du kalla det?) är vidrigt
    Du är musiken

Blogg

Reg.datum
    May 2007

Standard

För att citera mig själv "naturligt" (förlåt för ordvalet!) jag hittade inget bättre i skrivande stund. Och ja, antagligen är det okej att skriva så för att de allra flesta (förhoppningsvis alla) tycker att detta "fenomen" (vad vill du kalla det?) är vidrigt
    Lugn, jag skulle snarare säga att det var bra att du använde dig av det ordet. Det skulle förmodligen jävligt många andra också gjort. Utan en tanke på att definiera ordet dom just valt. Men du ser, du definierar det som vidrigt, men vad ger dig rätten att göra det, egentligen?

Jag vet inte var man placerar fontanellsex någonstans. Kanske under parafilier. Det är då rakt ingen sexualitet i alla fall.
    Blogg

Erfaren medlem The Plagues avatar
    Reg.datum
    May 2002

Standard

Jag kan inte låta bli att gå tillbaka till trådens början:

Var går gränsen för vad som är naturligt och inte?
    Finns det en sådan gräns?
    Bortsett från att vi av nån anledning inte ska bry oss om användandet av uttrycket "naturligt" måste jag bara fråga, vart vill man komma med dessa tankar?
    Vart vill man komma genom att definiera någon annans sexualitet?
    "It is impossible to achieve the aim without suffering"

---John G. Bennett

Erfaren medlem Jagos avatar
    Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Nej, nu får ni lägga ner er catfight! Embelie, du håller på att krascha det som var bra med den här tråden. Eller nej, ni båda gör det.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg

Bortsett från att vi av nån anledning inte ska bry oss om användandet av uttrycket "naturligt" måste jag bara fråga, vart vill man komma med dessa tankar?
    Jag har redan beklagat mitt första och det inledande inlägget. Låt mig slippa göra det igen, snälla pest.
    Blogg

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jago Visa inlägg
    Nej, nu får ni lägga ner er catfight! Embelie, du håller på att krascha det som var bra med den här tråden. Eller nej, ni båda gör det.
    Ja, jag la ju ner skiten. Jag tog upp ämnet igen. Det var inte riktat till henne, vilket jag skrev!
    Blogg

Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av The Plague Visa inlägg

För att det är en intressant diskussion? Vart vill man komma med att diskutera vad som helst? Vart vill man komma med att diskutera brittisk 90-talsmusik. Det är i varje fall inte för att uppnå världsfred.

Reg.datum
    Sep 2008

Standard

Ja, jag la ju ner skiten. Jag tog upp ämnet igen. Det var inte riktat till henne, vilket jag skrev!
    Bueno. (10)

Standard

Citat Ursprungligen postat av Rosorochmain Visa inlägg
    Här har du en! (:

Jag tror, som många andra, att det är personligheten man blir kär i och inte saken personen har mellan benen. Jag tycker att det lätt kan kännas lite trångsynt och löjligt när personer säger "ja, hon är så jävla snygg, synd att jag är hetero" och sånt. Om man kan attraheras av båda könen borde man väl se sig själv som bisexuell?

Vidare så tror jag att många heteros och kanske även homos inte kan se sig själv bli kär i ett visst kön, att man liksom inte vill kännas vid den rollen hos sig själv.

Jag själv vill gärna påstå att det hela är en skala, där ingen punkt är 100% hetero och ingen punkt är 100& homo. Visst kan någon falla för tjejer till 100% just nu, men jag tror att det kan ändras i och med olika perioder i livet.

Sen så påstår jag inte på något vis att alla kan känna dragningskraft till samma kön/det motsatta könet, men jag tror att alla har förmågan att kunna det, hur lite det än är. Det handlar om att känna sig själv. Jag påstår att man aldrig kan säga "jag är hetero för all min framtid och därmed basta", eller samma sak om homo.

Jag hoppas att du blev en smula klokare på detta!
    Jag förstår hur du menar och jag kan helt klart tänka mig att preferenserna kan ändras med tiden. Såhär är det ungefär i mitt fall: jag har råkat ut för folk (korkat folk kan man väl säga) som bestämt säger ”du är bisexuell, du vet bara inte om det än, alla är bisexuella bla bla” och inte låter sig rubbas, och då kan jag nästan känna mig ”kränkt” av det de säger. Jag är fruktansvärt säker (just nu kanske jag får säga ) på min läggning (hetero), och det har ingenting att göra med att jag skulle vara rädd för att kanske känna en dragning till det andra könet (jag har av nyfikenhet testat diverse grejer med personer av samma kön som jag, men det är helt enkelt inte för mig).

Missförstå inte inlägget nu, jag har absolut inget emot homosexuella eller bisexuella, eller några åsikter om att de på något sätt skulle vara sämre/äckliga/liknande. Jag kan bara bli sjukt arg när folk talar om för mig vad jag är och inte är utan att egentligen ha en aning om vad de snackar om. Så är det nog iofs för de flesta, oavsett sexuell läggning.

Jag antar att den som lever får se, kanske är jag också lite bisexuell även om jag har ganska svårt att tro det. Tack så mycket för din förklaring i vilket fall.

Sometimes I feel so sick at the state of the world I can't even finish my second apple pie.

Reg.datum
    May 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Jago Visa inlägg
    Vi har gjort det, nu diskuterar vi fontanellsex, betydligt mycket mer intressant än mina vårtgårdar och ironi!
    Du är musiken

Blogg

Erfaren medlem Sundance_kids avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Jag är lite annorlunda jag, gillar tjejor och så

Erfaren medlem Myrpous avatar
    Reg.datum
    Feb 2008

Standard

Citat Ursprungligen postat av Sundance_kid Visa inlägg
    Jag är lite annorlunda jag, gillar tjejor och så
    Vik hädan!
    Sláinte Mhath!

Sidan 20 av 39 FörstaFörsta ... 101112131415161718192021222324252627282930 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •