Stört är det. Journalisterna på aftonbladet borde avgå tillsammans med Juholt.
Stört är det. Journalisterna på aftonbladet borde avgå tillsammans med Juholt.
Odds just nu:
Sven-Erik Österberg 3,50
Mikael Damberg 4,00
Thomas Östros 6,00
Carin Jämtin 7,50
Pär Nuder 7,50
Margot Wallström 8,00
Morgan Johansson 10,00
Ylva Johansson 10,00
Thomas Bodström 12,00
Veronica Palm 12,00
Ilija Batljan 20,00
Stefan Löfven 20,00
Wanja Lundby-Wedin 20,00
Ibrahim Baylan 25,00
Ilmar Reepalu 25,00
Leif Pagrotsky 25,00
Urban Ahlin 25,00
Niklas Nordström 30,00
Jan Eliasson 40,00Göran Persson 50,00Karl Petter Thorwaldsson 50,00
Lena Sommestad 50,00
Ulrica Messing 50,00
Mona Sahlin 100,0
Senast redigerat av Myrpou den 2012-01-23 klockan 00:52.
Sláinte Mhath!
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/inrikes/article14272987.ab
Nästa krig: Sverige-Norge?
Sláinte Mhath!
Man blir lite konfunderad när sossarna säger att dem ska modernisera partiet sen väljer de en svetsare ifrån Ådalen som partiledare. Lågutbildad är han också.
Sláinte Mhath!
ingen av dom och ingen på deras lista.
om de nu ska förnya sig så ska de väl fan förnya sig...på riktigt.
ytterligare en gammal gubbe med samma åsikter inte nya känns som...well...stryka nån medhårs. socialdemokraterna tar ju fan inte ansvar för sitt parti. alla är livrädd för att förlora sin gyllene plats. det irriterar mig som fan. glad att mona valde att avgå...de förtjänade inte henne som parti ordförande. skäms partiet...SKÄMS!!!
ska man behöva rösta vänster nu för att få en förändring. de var då själva faaaaan rent ut sagt.
hon såg och förstod människor på ett sätt som är få förunnat. hon BRANN verkligen för det hon gjorde och hon var en extremt tålmodig person, bra lyssnare och grym på att agera diplomat och få folk att komma överens. det är så tråkigt att hennes person för alltid kommer bli stämplat med en toblerone som aldrig går tvätta bort.
hon är en fantastisk person och det är verkligen synd att hon inte stod pall en omröstning till men har man inte stödet så har man inte och alla verkar se om sitt eget hus å offrade henne mer än gärna när de var dags att peka finger...
För mig som är så jävla gammal, så jag minns honom, blir jag nästan sugen på att se den här pjäsen
http://www.dn.se/kultur-noje/scen/ho...risens-sverige
Så jävla sjukt, lille Fredrik kan dra sig tillbaka vid 50 men tycker att det är rimligt att andra ska jobba tills de dör.
Det är så härligt med valfrihet!