Hela bojkotten av SD är ett hån mot demokratin.
Hela bojkotten av SD är ett hån mot demokratin.
"It does not matter how slow you go so long as you do not stop." - Confucius
Jag tycker att V och MP kämpar mer emot rasism än vad S gör. S verkar tro att en SD-fobi kampanj kommer minska rasismen. Tvärtom så gynnar det istället partiet. Jag trodde faktiskt S skulle bättra sig efter juholts avhopp med icke då. Jag blir också väldigt arg att S nu ger SD inflytande.
Du och jag ☠
tänk vad underbart om det just idag utbröt revolution som störtade den hemska högerregimen vi har i landet och en ny era där vi bryr oss om varandra och det sociala skyddsnätet inte har några som helst hål alls. där det fokuseras på solidaritet istället för produktivitet
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Då var det dags igen.
http://svt.se/2.22620/1.2798559/du_k...rottsmisstanktUrsprungligen postat av Svt
Akta er för att göra bort er på nätet, annars kanske ni får en korrupt konstapel efter er. 1984 (28 år senare...)
Du och jag ☠
För min del blir det nog V i valet 2014, det kanske blir ett visst annat parti men om jag skrev det här så skulle nog forumet spåra ur.
Du och jag ☠
Har de ett eget parti? Nej jag syftade på det största utanför riksdagen. Ska förresten bli spännande att se vad som händer med C KD och FP. Känns på något sätt som alla dessa kan åka ut om deras väljare sviker. FP skulle till exempel kunna bytas ut mot ett liberalt parti i valet 2014. Vad C och KD har för alternativ vet jag inte, kanske deras väljare röstar M?
Du och jag ☠
Intressant fakta:
Om kyrkorna i USA betalade skatt skulle staten få in 71 miljarder dollar om året (ungefär 500 miljarder SEK) mer än halva sveriges statsbudget.
Om de även legaliserade marijuana skulle de tjäna ytterligare 13,1 miljarder dollar.
Det skulle ju ha råd med ett till krig ju!! eller massa godis.
Sláinte Mhath!
Politiker är också människor, RIP William Petzäll.
Sláinte Mhath!