Jag har en åsikt som säger att gravitationen inte finns. Jag trotsar uppfattningen att den finns. Har du något problem med det?
Nej, sanningen har inte uppdateras, vår uppfattning av och kunskap om sanningen har förändrats för att vi insåg att vi hade fel. Det ändrar inte på något sätt det objektiva fakta som ligger i själva sanningen.
Ja, jag trotsar gravtitationen med min intellektuella åsikt att den inte existerar. Vad säger du om det?
Det finns ingen ren kapitalism, och jag har gång på gång på gång på gång berättat att min moral, mitt ideal, går ut på att man INTE får döda andra människor eller utnyttja dem för sin egen vinning. Du däremot har som ideal att den som jobbar och sliter för att skapa rikedom har en skyldighet att dela med sig till den som inte gör det. Du motsäger dig själv på ett otroligt uppenbart sätt, men du verkar inte ens fatta det själv. Det är pinsamt.
Ahahahaha, så du tror alltså på största allvar att man bara kan bli rik om någon annan blir lika mycket fattigare på kuppen? Gör du det? Ja eller nej?
Till "vad som helst"

ahahahaha. Fy fan vad hysteriskt. Alla människor är lika värda men den starke har inte rätt till nånting

Du är ju helt sanslös. När du säger att alla människor är lika mycket värda och sedan propagerar för lika inkomster oavsett arbete så säger du egentligen att alla handlingar är lika mycket värda. Om jag ägnar mig åt att kasta pil på en tavla hela dagarna så är den handlingen lika mycket värd som någon som bygger broar eller uppfinner mediciner. Det är konsekvensen av vad du förespråkar: om alla ska tjäna lika mycket pengar oavsett vad de gör, idealiskt sett, så är, idealiskt sett, alla handlingar värda lika mycket eftersom de hör till själva människovärdet. Oavsett vad en människa gör med sitt liv har han eller hon samma rätt till materiell rikedom som alla andra, oavsett vad de gör. Förstår du att det är vad du säger? Står du fortfarande för det eller vill du modifiera ditt ställningstagande på något sätt?
Vad har nyfikenhet med objektiva fakta att göra? Nu erkänner du iaf att man måste ta hänsyn till graviationen när man lever sitt liv, det är en framgång. Så hur försvarar du dig om jag säger att mitt ideal går ut på att gravitationen inte finns, och därför tycker jag att alla människor ska tvingas att kasta sig ut från höga hus och flaxa med vingarna? Mitt ideal är att de då kan flyga, det är min åsikt, jag trotsar det som anses rätt och riktigt. Vad säger du mot det?
Skämtar du med mig?