ja jag många gånger ha tittar på debatt,...hahaha...nej det går inte jag orkar inte skriva som dig även om jag skriver fort...du skriver som mohammed som nyss kommit till sverige och går svenska för invandrare klass 1. fast han pratar nog lite bättre än du skriver ändå...tyvärr
och de där som du kallar invandrarna som gör mest grova brott...jag förmodar att det är finnarna du pratar om då för det är de som är en överhängande majoriteten av invandrare som sitter inne...viss fakta går aldrig att förvränga älskling
Det finns inte en invandrare jag känner som inte vill jobba och som inte sköter sig. jag pratar om läkare, civilingenjörer, sjuksköterskor, forskare, lärare,pizzabagare osv osv...
invandrare har en 7helvetes arbetsmoral...de kan jobba med vad som helst, hur länge som helst utan att klaga ett skit. de är bara glada över att få jobba.
och en grej till...utan invandrare så hade det här landet...sverige...inte existerat...läs sveriges historia och du kommer förundras
sen en annan sak...det här är inte svenskarnas land...det är ALLAS jord...
självklart ser jag brister i vissa saker när det gäller vårat system. absolut...men att få det till att invandrare enbart är av ondo...nono...du har mycket fel. kom hit och träffa mina fantastiska grannar som lagar en grym khorme samse så kan vi spela monopol eller poker...du väljer