Ämne: Politik

Erfaren medlem Oktjabrjs avatar
    Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Oskar Visa inlägg
    Läst det här inlägget? Det fetstilta är något du är.
    Citat Ursprungligen postat av Oktjabrj Visa inlägg
    Om du tittar på tidigare s-ledare så fanns det kritik mot deras kompetens och personer också. Det brukar inte hända med m-ledare. Skillnaden kanske beror på att m är mer ledardyrkande, kanske på att högern är bra på att fulkampanja mot motståndarnas ledare med hjälp av sina tidningar och ungdomsförbund.

Om du är seriös eller inte i din kritik av Sahlin, får du väl avgöra av nivån på dina inlägg om henne. Inte direkt nyanserad kritik där.
    Tror du att du överraskade mig med de där länkarna? Att media blåser upp skillnader är ganska väntat och när det gäller högermedia (som e24) blir det extra tydligt.

Tidningarna är i alla fall inte på den här nivån:
    http://forumet.kent.nu/showpost.php?...postcount=7103

Och de flesta vet att vi röstar på partier och att det är valet som betyder något i slutändan.
    Senast redigerat av Oktjabrj den 2010-05-29 klockan 21:13.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem Oskars avatar
    Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Haha, detta är nästan större humor än LadyVelvets bortförklaringar. Ja, givetvis är det så att Mona Sahlin är en suverän och brett omtyckt politiker som bara smutskastas av de elaka borgerliga tidningarna. Vi säger så.

Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004

Standard

Lite långsökt att det är tidningarnas fel att Mona har så extremt lågt förtroende...

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Haha, detta är nästan större humor än LadyVelvets bortförklaringar. Ja, givetvis är det så att Mona Sahlin är en suverän och brett omtyckt politiker som bara smutskastas av de elaka borgerliga tidningarna. Vi säger så.
    Jag väntar fortfarande på att du ska försöka bortförklara det jag citerade av dig i mina två senaste inlägg. Det ser dock ut som du bara försöker låtsas som att det regnar och att du inte har skrivit något annat än vad DN kunde ta in.

Jag lovar dig att DN aldrig skulle ta in dina formuleringar här:
    http://forumet.kent.nu/showpost.php?...postcount=7103
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

crapper: har jag inte skrivit. Jag inser att Sahlin har lägre förtroende i de där undersökningarna än Reinfeldt. Hon är ändå den bästa möjliga s-ledaren och kan sannolikt bli statsminister. Det är partier man röstar på.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av crapper Visa inlägg
    Lite långsökt att det är tidningarnas fel att Mona har så extremt lågt förtroende...
    Ta honom inte på allvar är du snäll, han har bara bestämt sig för att hacka tillbaka eftersom jag är så elak mot LadyVelevet. Låt honom hållas.

Erfaren medlem crappers avatar
    Reg.datum
    Jun 2004

Standard

"kanske på att högern är bra på att fulkampanja mot motståndarnas ledare med hjälp av sina tidningar och ungdomsförbund."

Kanske jag ska tolka "tidningar" som något annat? hehe

aja whatever

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av crapper Visa inlägg
    "kanske på att högern är bra på att fulkampanja mot motståndarnas ledare med hjälp av sina tidningar och ungdomsförbund."

Kanske jag ska tolka "tidningar" som något annat? hehe

aja whatever
    En möjlig delförklaring alltså, jag skrev kanske. Jag hoppas att tidningarna inte påverkar alls.

Det jag verkligen tror att det handlar om, är att vänstern är mer partiinriktad och högern lyfter fram person snarare än parti. Som du såg jämförde jag med tidigare s-ledare, som inte heller har kunnat få sån "popularitet" som Reinfeldt nu - trots mycket mer erfarenhet och framgångar i vissa fall.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

nu röstar inte jag i detta valet men jag röstar hellre på ett parti med vettiga åsikter med en usel ledare än tvärtom
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002

Standard

Inte alls att hon inger ett korkat intryck eller hur? Jättesynd att Anna Lind aldrig fick chansen att förmodligen ha överglänst Mona i allt.

Erfaren medlem
    Reg.datum
    Jun 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    nu röstar inte jag i detta valet men jag röstar hellre på ett parti med vettiga åsikter med en usel ledare än tvärtom
    Men visst är det svårt?

Reg.datum
    Aug 2002

Standard

Citat Ursprungligen postat av snö Visa inlägg
    Inte alls att hon inger ett korkat intryck eller hur? Jättesynd att Anna Lind aldrig fick chansen att förmodligen ha överglänst Mona i allt.
    Wallström också, även om jag kan tycka att hon är lite träig.

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Citat Ursprungligen postat av Felix_Elite Visa inlägg
    Klokt!

Eller någon annan som till exempel Margot Wallström (ville inte) eller Pär Nuder ... eller Carin Jämtin eller Vanja Lundby-Wedin? Jag tror inte att någon av dessa hade lyckats bättre - men det kanske bara är jag.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Erfaren medlem Felix_Elites avatar
    Reg.datum
    May 2007

Standard

Men visst är det svårt?
    inte särskilt, vill jag ha röd regering röstar jag rött, vill jag ha blå röstar jag blått. oavsett vem som blir statsminister
    Länge leve kungen.
    Citat Ursprungligen postat av Havsänglar Visa inlägg
    Jag gick till mataffären och köpte naturgodis, men så råkade jag äta upp allt på vägen hem, sämst ):

Reg.datum
    Feb 2005

Standard

Wallström också, även om jag kan tycka att hon är lite träig.
    Bättre kan du. Hade hon blivit partiledare, skulle du nog ha tagit till några fler invektiv. Nolla till exempel.
    Ba-ba-da-ba-da-ba-di-di

Sidan 469 av 782 FörstaFörsta ... 369419459460461462463464465466467468469470471472473474475476477478479519569 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •