nä precis...du kan inte säga att du haft det svårt...spiken på hammaren.
alla som följt det här forumet i ett par år kan knappast ha missat vad tobbe gått igenom (såvida man inte enbart hängt i hot/not eller gnälltråden)
det är jävligt tröttsamt att lyssna på människors problem ala finne på näsan, buhuuu solen skiner inte idag...jag är fattig student...so what?!?
att få vara student är ett privilegium. visst är är surt MEN det går att tjäna pengar även som student och en del har turen att ha föräldrar som kan sticka till dom pengar när de blir extra jobbigt (för många öl och inga pengar kvar till cigg) jag kommer ALDRIG att tycka synd om en student även om jag själv är där för 3e gången och det är fan så mycket jobbigare att sitta i den sitsen med hus å lån och skit. Det ÄR ett privilgium så de som gnäller om det är bara fucking patetiska.
problem för mig är: vårda en nära som är döendes i cancer tills sista andetaget, få en obotlig sjukdom och vakna varje dag med knappt outhärdlig smärta, att få en skada som hindrar dig från att göra saker som vanliga människor inte ens reflekterar över att de kan...de är för upptagna med att gnälla över att de regnar eller finnen på näsan som kom precis innan festen....vem fan orkar läsa sån skit? människor som ändrar sin status på facebook var 12e minut kanske men inte jag....
det är möjligt att jag förväntade mig mer av dig pga att du läser till journalist...men ska du klaga på någons snyftinlägg? forumets i särklass största whiner....enda gången du är glad är när du har en öl i ena handen och sol i ögat...kanske om du hade ett kärleksobjekt så skulle du inte vara en så bitter singel och inte göra något annat än att gnälla här...de hade vart trevligt som omväxling...men kom aldrig och säg att tobbe gnäller för DU är den största gnällaren ever...
och ditt inlägg tillför ju absolut Nada mer än att du får känna dig lite viktig och trycka till en person som du anser är på en lägre nivå än dig...grattis. stort av dig...*klapp på huvet*
och som sagt...om nu inte tobbe tillför något...varför proklamera det för hela forumet med ytterligare ett nonsens inlägg som inte tillför ett skit mer än för forumet bakåt? du har ju inte lärt dig någonting...du vill bara slänga ut dig lite skit som du har 0 befogenhet till till för Nä du känner inte tobbe...men gud vad duktig du var nu och hoppas de kändes skönt. att du nu känner dig liiiite bättre än oss andra...vi snyft-patetiska människorna
men vi som faktiskt är lite bättre vetande VET vem det är som är patetisk...på riktigt. get laid, get happy så slutar du nog gnälla
ja de blir väl varning för mig nu men det är okej. tycker du betett dig illa mot 2 personer som jag tycker och detta inom loppet av 2 veckor så de var dags för dig att få en liten verklighetscheck...och jag borde väl pmat dig istl men ska du gå på rasmus och tobbe med dina patetiska inlägg så...so will I....
men du behöver inte besvära dig med att svara...för då gör du ju det du gnäller på tobbe om dvs drar en snyftvals..så please dont bother...lev som du predikar istl
jag kommer inte läsa ändå...jag har äntligen tröttnat på dina inlägg så du är på ignore...men klart du kommer svara...du har ju blivit sååååå orättvist behandlad...right
(och jag vet att en person till som har nada med det här att göra kommer skriva ett inlägg...varför? jo det ligger i dennes natur

)
edit: de var jävligt längse sen de diskuterades politik i den här tråden...bra tråd