Ursprungligen postat av
Oskar
Tror du på detta själv? Om du nu har sån stenkoll på mina argument så kan du väl redogöra för dem, jag tror nämligen inte att du har nån aning om vad jag faktiskt tycker. Läs det inlägg jag länkade till, det är visserligen till innehållet liknande andra jag har skrivit, men det bemöter också allt ditt fördomsfulla och ganska ytliga trams.
Du säger ju dessutom emot dig själv: först låtsas du som om du har bemött mig, sen säger du att det jag skriver inte går att ta på allvar. Med andra ord, du har läst, men du anser att du kan bortse ifrån mina argument, av okänd anledning. Det är naturligtvis också en lögn, eftersom du så uppenbart inte vet jag tycker.
Min teori är att du har bestämt dig för en åsikt som du tycker att jag ska ha, och istället för att ägna tid åt att ta reda på om det stämmer (och riskera att bli motbevisad) så försöker du angripa min person och hela tiden upprepa hur knäpp jag är så att du slipper diskutera sakfrågan. Det kanske lurar dina närmaste beundrare, men vem som helst med lite ärlig inställning till debatten ser vem av oss det är som faktiskt argumenterar för sin sak. Det tror jag att du också förstår, långt inne, även om det är omöjligt för dig att erkänna. Du har helt enkelt målat in dig i ett ganska trångt hörn.