Tobbes åsikter är lika läskiga som Oskars och resten av högerblocket.
Tobbes åsikter är lika läskiga som Oskars och resten av högerblocket.
"I was doing a lot of complaining about the ridiculous prices of CD. I called them out for being greedy fucking assholes. I didn't get a chance to check, has the price come down at all? Okay, well, you know what that means - STEAL IT. Steal away and give it to all your friends and keep on stealin'. Because one way or another these motherfuckers will get it through their head that they're ripping people off and that that's not right."
Vänsterpartiets åsikter är också läskiga
Happy people never fantasize.
Så det så
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Den är inte hälften så läskig som moderaternas eller kristdemokraternas, men titta på deras partipogram och försök sedan få det att gå ihop. Vänsterpartiet är mest läskig på grund av lars ohly, han kan skrämma skiten ur vem som helst.
Så det så
det viktigaste är att upphovsrätten avskaffas och att bidragen höjs och att moderaternas sparkande på sjuka och arbetslösa upphör. var och en efter förmåga och alla ska med
"We didn't invent goth, we just play emotional music"robert smith"Du vet att vi spelade NDBPM för din skull va?"
Min skräck för ohly är ungefär lika motiverad som den för spindlar och långa trappor som lutar för lite. Blir bara lite ledsen på alla som spyr galla på högern och inte kan se några fel alls i vänsterns politik.
Så det så
det är därför jag kombinerar de bästa delarna i båda sidor och gör det till mig eget. bättre arbetslinje och friare arbetsmarknad och förbättringar för företagen i form av slopad arbetsgivaravgift samtidigt som bidragen höjs och de rika får betala utjämningsskatter för att minska klyftorna
Både och, mer än en lutning på 80 grader blir läskigt, och när de är långa, under sisådär 20 blir det obehagligt. Speciellt om de är klädda i linoleummatta och har plastkant. tänkt på det?
Så det så
Om det är mer än 80 bör det klassificeras som stege.
Fan vad obehagligt dethär blev, avskyr för svagt lutande linoleummattetrappor.
Så det så