har du inte?

det har ju alla. och jag tror på tomten, älvor, vampyrer och framförallt Troll
vad de gäller meneca.
kom igen nu ska du dra in jocke så håll dig till fakta.
det jocke höll med om har nada med vad han nu resonerar kring här.
och för ni som läser och inte riktigt förstår så handlar det om den tidigare pirate bay tråden där jocke och oskar flitigt debatterade och båda var fullkomligt LYSANDE. det ska ingen ta ifrån oskar. men att jocke berömmer hans ställningstagande och åsikter i frågan där vad de gäller freeloaders på internet och han bjuder in honom och en hel bunt andra till diskussion efter konsert har ju fortfarande nada att göra med det oskar håller på med här.
eller har jag missat jockes inlägg i den här tråden där han hyllar oskar?
nä...just de
kent står ju på de svaga, utsattas sida. kent gör något. alltså rent konstruktivt så gör de faktiskt något. de innehar inte åsikten att: så är det och de går inte göra något åt. de har en eftertanke med så mycket de gör och de har inget behov av att prata om det när de GÖR så mycket istl.
och ja det är komiskt att oskar för den dialogen för sig själv som han gör år efter år på detta forum som kentarna står för....
jag har väldigt svårt att tänka mig att de skulle tycka lika eller ens att oskars politiska tro har en chans i den verkliga världen för det är ju människor som bor i den med moral, värderingar, känslor osv. inte alla människor sätter det finansiella värdet först...TACK Å LOV
men om jocke går in här och säger att jo...Idioter...vad håller ni på med. oskar har ju fullständigt rätt och hans syn är ju vattentät och det är så jag resonerar och ser på världen också.
då ska jag..äta upp min hatt...haha..nä men de ska jag verkligen be honom om ursäkt och aldrig mer sätta min fot i den här tråden.
men de känns som jocke är vänster..eller kentarna är vänster och det är ju vad jag förstått INTE oskar