Ämne: Politik

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Ett öde värre än döden Visa inlägg
    Du har inte träffat nån östgöte som skjuter raketer inomhus? Eller en smålänning som snor saker i erat fik?
    Nej det har jag icke.
    ND 2010!

Erfaren medlem tigertindras avatar
    Reg.datum
    May 2004
    in the deep wood of hva, with the view of a beutiful lake

Standard

Citat Ursprungligen postat av frågg Visa inlägg
    Jag skulle vilja veta vad 'svensk etik och kultur' är för något, som invandrare måste anpassa sig till för att vara respekterade (=accepterade) av SD's anhängare.

Det måste väl ändå vara något mer än att man ska hälsa på varandra med handslag?

Förresten... om du flyttar till Frankrike, måste du då börja hälsa på andra med kindpussar eftersom det är deras motsvarighet till vårat handslag, även om du känner att det inte känns rätt för dig?
    visste inte att sverige hade patent på att skaka hand...interesting ^^

är man svensk...ja då tar man fan i hand...

btw..jag palestinasjal...kommunist på torg...big LOL

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av Kent_91 Visa inlägg
    Varför ska invandrare alltid göras till offer i vårt samhälle, bla. genom media. Om muhammed inte får ett jobb så görs han till martyr.

STOPPA SVENSKFIENTLIGHETEN!
    Fan din jävla RASIST! Nu går du ju emot den politiska korrektheten som vi måste lyda i detta land. Tidningarna och dess journalister är ledare för PK-eliten.

Fyfan för alla vänsterdrägg, så fort man kritiserar denna massinvandring så är man någon jävla rasist osv. Fan ta av er PK-glasögonen och kolla hur det egentligen ser ut i många samhällen i Sverige nu för tiden. Ni får GÄRNA komma ner här någon gång och gå ute i stan på kvällen så får vi väl se hur pass orädda ni egentligen är eftersom invandrare enligt er inte kan göra något dumt. Det är bara synd om dem, de är offer för oss svennerasister.
    Hoppet är ute för detta land tror jag tyvärr, möjligen kan SD rädda oss lite om de får tillräckligt med röster. Bättre att i framtiden bosätta sig i Danmark, där politikerna har lite vett åtminstone.
    ND 2010!

Reg.datum
    May 2004

Standard

Du har inte träffat nån östgöte som skjuter raketer inomhus? Eller en smålänning som snor saker i erat fik?
    NEJ...de är bara mohammed som våldtar och skjuter raketer.

aldrig en svensk

Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av VågaVaraRädd Visa inlägg
    Nej det har jag icke.
    Det har jag.

Citat Ursprungligen postat av Kent_91 Visa inlägg
    Visste du att endast 5% av alla invandrare i Sverige är flyktingar (dvs. har flytt pga förföljelse etc)?
    Var har du för pålitlig källa på det?

Reg.datum
    May 2004

Standard

Fan din jävla RASIST! Nu går du ju emot den politiska korrektheten som vi måste lyda i detta land. Tidningarna och dess journalister är ledare för PK-eliten.

Fyfan för alla vänsterdrägg, så fort man kritiserar denna massinvandring så är man någon jävla rasist osv. Fan ta av er PK-glasögonen och kolla hur det egentligen ser ut i många samhällen i Sverige nu för tiden. Ni får GÄRNA komma ner här någon gång och gå ute i stan på kvällen så får vi väl se hur pass orädda ni egentligen är eftersom invandrare enligt er inte kan göra något dumt. Det är bara synd om dem, de är offer för oss svennerasister.
    Hoppet är ute för detta land tror jag tyvärr, möjligen kan SD rädda oss lite om de får tillräckligt med röster. Bättre att i framtiden bosätta sig i Danmark, där politikerna har lite vett åtminstone.
    så för att invandrare i landskrona är dåliga så är alla muslimer i hela sverige dåliga? bra logik

du får gärna komma hit och umgås med mig å mina muslimska vänner. jag gör en killing god khorme samse och vi kan skratta och dansa och spela spel hela natten som vanliga svensk...förlåt muslime...förlåt..människor gör

Reg.datum
    May 2004

Standard

Det har jag.

sd:s kollegieblock från senaste mötet

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Det har jag.

Migrationsverket eller om det var SCB. Finns åtminstone dokumenterat, du kan googla och hitta själv. Trevligt om de uppför sig bra hos dig, då kanske man skulle flytta till dig istället tigertindra för här gör de då icke det. Inte i Malmö heller, säger inte ALLA, men många som jag sett på bussar, McDonalds osv har itne direkt uppfört sig. Kan ge exempel om någon vill.
    ND 2010!

Reg.datum
    May 2004

Standard

Migrationsverket eller om det var SCB. Finns åtminstone dokumenterat, du kan googla och hitta själv. Trevligt om de uppför sig bra hos dig, då kanske man skulle flytta till dig istället tigertindra för här gör de då icke det. Inte i Malmö heller, säger inte ALLA, men många som jag sett på bussar, McDonalds osv har itne direkt uppfört sig. Kan ge exempel om någon vill.
    utav de som beter sig illa varje gång jag jobbar så är 95% svenskar. så vad ska jag göra åt det? starta ett parti och vilja att svenskarna flyttar....vart?

det finns idioiter inom alla folkslag. har inte med hudfärgen att göra. har med brist på hjärnceller och vett att göra. sen att du har mest negativ erfarenhet av de från ett annat land. mycket tråkigt.... flytta till danmark kan ju vara en bra grej om du inte trivs i landskrona. bättre det än bli fylld av hat

Erfaren medlem Ett öde värre än dödens avatar
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Trevligt om de uppför sig bra hos dig, då kanske man skulle flytta till dig istället tigertindra för här gör de då icke det. Inte i Malmö heller, säger inte ALLA, men många som jag sett på bussar, McDonalds osv har itne direkt uppfört sig. Kan ge exempel om någon vill.
    Ja, antingen kan man ju titta på invandrarna, eller lära känna dem.

Reg.datum
    May 2004

Standard

min nominering till ett av årets bästa inlägg 2010...thank you

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Citat Ursprungligen postat av tigertindra Visa inlägg
    utav de som beter sig illa varje gång jag jobbar så är 95% svenskar. så vad ska jag göra åt det? starta ett parti och vilja att svenskarna flyttar....vart?

det finns idioiter inom alla folkslag. har inte med hudfärgen att göra. har med brist på hjärnceller och vett att göra. sen att du har mest negativ erfarenhet av de från ett annat land. mycket tråkigt.... flytta till danmark kan ju vara en bra grej om du inte trivs i landskrona. bättre det än bli fylld av hat
    Mycket möjligt att det är så hos er. Har inte varit så att fler svenskar gjort skit i någon skånsk stad som jag besökt. Alltså varken Landskrona, Oxie, Malmö, Helsingborg osv. Men visst finns det svenska rötägg också. Jag tänker inte gå in mer på vad jag anser ligga bakom för kommer bli stämplad som en idiot av alla direkt. Det är helt enkelt inte lönt med allt vänsterfolk som hänger på detta forum.
    ND 2010!

Medlem
    Reg.datum
    Oct 2007

Standard

Du menar alltså att jag ska lära känna en som kallar mig svennejävel, som har sagt till mig att JAG ska flytta på mig när han ska gå förbi, en som avfyrar raketer inomhus, en som snor i vårt fik osv osv? Nej jag vill ha lite mer civiliserade kompisar faktiskt. Tack ändå för det tipset.
    ND 2010!

Reg.datum
    May 2004

Standard

Mycket möjligt att det är så hos er. Har inte varit så att fler svenskar gjort skit i någon skånsk stad som jag besökt. Alltså varken Landskrona, Oxie, Malmö, Helsingborg osv. Men visst finns det svenska rötägg också. Jag tänker inte gå in mer på vad jag anser ligga bakom för kommer bli stämplad som en idiot av alla direkt. Det är helt enkelt inte lönt med allt vänsterfolk som hänger på detta forum.
    jag vill bara förtydliga en grej..äger ingen palestina sjal. aldrig röstat vänster och aldrig varit med på ett politiskt möte...men tack...you made my day. bättre än att behöva visa leg på alko...

här i jkpg så finns de endast 1 invandrare som jag verkligen tycker illa om. men alla tycker illa om honom. tom hans eget folkslag. han är kurd och min chef är kurd. och den ena är en helt fantastisk person och den andre är en fullblodsidiot. skillnaden är att trots att jag blivit misshandlad av en invandrare så dömer jag inte ut alla invandrare. jag valde tom att jobba för en...samma folkslag. för det hade lika väl kunnat vara en svensk och ska jag då döma ut alla svenskar för vad en svensk gjort mot mig?

nä...dont make sense..som sagt...vanligt vett kommer man långt på.

det roliga var att han under rättegången försökte få till det att jag bara ville sätta dit honom för att jag var rasist...hahahaha...jag har knappt några svenska vänner liksom. mina iranska vänner asgarvade när jag berättade den storyn. riktig dåre

Erfaren medlem -hulda-s avatar
    Reg.datum
    Jun 2007

Standard

Cheezes, jag tror 90 % av forumarna är nyliberaler... om det har med saken att göra. Intolerans är något som jag har svårt för, så försök du att förklara hur du tänker och kom med lite vettiga argument!
    and goddamn, I don't seem to have learned
    that a lady in need is guilty indeed...(Nina Persson)

& varje gång du möter min blick blir min värld en aning större
    varje gång du möter min blick hör jag ditt hjärta ge mig blod

Sidan 420 av 782 FörstaFörsta ... 320370410411412413414415416417418419420421422423424425426427428429430470520 ... SistaSista

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •