Ursprungligen postat av
Oskar
Igen: det var du som hänvisade till wikipedialänken för att du tyckte att det var en bra beskrivning. Innan hade du gnällt över att jag använde en egen definition som du inte ställer upp på, nu gnäller du över att jag använder en defintition som du själv hänvisade till. Och så är det fel på min debatteknik. Jösses.
Sen har jag inte sagt att "solidariska idéer inte förekommer inom politik". Jag har sagt att politik och solidaritet inte hör ihop, eftersom solidaritet inte är det att tvingas att offra sig själv för samhällets bästa. Solidaritet är när man självmant gör det, allt enligt definitionen du själv hänvisade till. Du får gärna ifrågasätta din egen källa, men kom då också med nånting bättre, inte bara en tjurig avbön utan utveckling. I övrigt får du gärna bemöta mina exempel, eller visa varför det faktum att du tycker att de är "hypotetiska och flummiga" gör att du slipper bemöta dem.
Vad har jag förvrängt, vilka fakta utesluter jag? Förklara detta istället för att bara hävda det.
Samma nivå? Kom igen, du är på tigertindras nivå just nu, och det vill inte säga lite/mycket.
Det är rätt tydligt att du är både arg och tjurig över att jag inte håller med dig. Men som sagt, det är inte mitt fel att dina argument inte håller, bemöt det jag skriver och visa vad jag har fel i istället.
Och så hävdar du flera saker utan att belägga dem, som vanligt:
1) jag hävdar att du sagt saker som du inte har sagt. Jaså, vilka då?
2) jag förvränger det du säger. Jaså, hur då?
3) jag utelämnar fakta. Jaså, vilka då?
4) min argumentation är ologisk. Jaså, hur då?
Du är näst bäst i den här tråden på att hävda att andra har fel utan att visa vad som är fel. Det tyder på att du använder det som en ursäkt för att slippa argumentera på riktigt, för om det vore så att jag helt var ute och cyklade med mina ologiska förvrängningar av verkligheten så vore det världens enklaste sak för dig att visa detta, men du försöker inte ens. Vad säger det om dig, egentligen?