1. Ja, men det är bara högern (nåja, inte vår höger) som vågar stå för att de vill gynna sig själva. Poängen kvarstår: du ser ett samhälle som innehåller pengar och tycker att rättvisa är när alla har lika mycket, medan högern inser att pengarna först måste skapas. Att jag tjänar pengar på mitt eget arbete innebär inte att du offras, men att du stjäl de pengar jag tjänat på mitt eget arbete innebär att jag offras.
2. Återigen: en tjuv som får lämna tillbaka stöldgods är inget offer, en människa som får sina parasitprivilegier indragna är inte ett offer.
3. Nej, för tredje gången i det här inlägget: när du stjäl mina pengar så offrar du mig, när jag tar tillbaka mina pengar offrar jag inte dig. Pengarna tillhör mig eftersom jag har skapat dem. Jag tror inte på våld som politisk metod och som medel för utbyte, jag tror på frihet, rationalitet och marknadsekonomi.
4. Nej, fel. Att omfördelningen är stark beror på att en majoritet tror att de tjänar på den. Det har ingenting med solidaritet att göra utan med mentaliteten som säger att man har rätt att offra andra för sin egen vinning och att de har en SKYLDIGHET att låta sig offras. Solidaritet är inte möjlig under det tvång och den exploatering som du förespråkar och vurmar för, den är bara möjlig i frivillighet. Därför blandar du ihop korten och säger en sak (frivillighet) men menar en annan (tvång). Erkänn det istället.